Brukenthal
. . . . . . .
ro | de
CAUTĂ  
.
SIBIU/HERMANNSTADT, ROMANIA
.
.
Galeria de Artă Europeană Biblioteca Brukenthal Galeria de Artă Românească Muzeul de Artă Contemporană Muzeul de Istorie Muzeul de Istorie Naturală Muzeul de Istoria Farmaciei Muzeul de Vânătoare Sala cu Frescă Laboratoarele de Restaurare Magazinele muzeului
.
.

VIZITARE

. Program de vizitare
. Preţuri bilete
. Gratuităţi
. Magazine
. Localizare pe hartă
. Localizarea pe harta Google
  .
 
.
. .

MAGAZINE

 
.
.
.

MAGAZINE
- Palatul Brukenthal
- Muzeul de Istorie
- Muzeul de Istorie Naturală

PUNCTE DE VÂNZARE
- Muzeul de Istoria Farmaciei
- Muzeul de Vânătoare

 


Magazinul central al Muzeului Naţional Brukenthal se află în Palatul Brukenthal, fiind spaţiul comercial cu cel mai cuprinzător spaţiu de prezentare şi cea mai îndelungată perioadă de funcţionare. Astfel, în magazinul central sunt prezentate toate publicaţiile şi produsele muzeului, în restul magazinelor sau puncte de vânzare este prezentată o selecţie de publicaţii şi produse în acord cu profilul secţiei şi spaţiul pus la dispoziţie.

195 de istorie, 5 ani de branding

În anul 2012, Muzeul Naţional Brukenthal sărbătoreşte deopotrivă 195 de ani de istorie (de la deschiderea muzeului pentru public în anul 1817) şi 5 ani de campanie de branding, Brandul Brukenthal fiind primul brand de muzeu din România.

Identitatea unui brand include numele, marca şi aspectul grafic, pe când imaginea de brand constituie reprezentarea mentală a vizitatorului. Noi am unit aceste două aspecte deoarece numele eficiente de brand stabilesc o conexiune între personalitatea brand-ului (percepută de audienţa ţintă) şi produsul sau serviciul cultural pe care îl oferă. Deci, logo-ul instituţiei (înregistrat în 2008) reprezintă faţada Palatului Brukenthal – nucleul Muzeului Naţional Brukenthal de astăzi, iar imaginea de brand este constituită de portretul Baronului Samuel von Brukenthal, ctitorul primului muzeu din România.

IMAGINI DIN MAGAZIN (click pentru a măƒri)

click to open click to open click to open click to open click to open click to open
.