Brukenthal
. . . . . . .
ro | de
CAUTĂ  
.
SIBIU/HERMANNSTADT, ROMANIA
.
.
Galeria de Artă Europeană Biblioteca Brukenthal Galeria de Artă Românească Muzeul de Artă Contemporană Muzeul de Istorie Muzeul de Istorie Naturală Muzeul de Istoria Farmaciei Muzeul de Vânătoare Sala cu Frescă Laboratoarele de Restaurare Magazinele muzeului
.
.
. DESPRE NOI

ISTORIC

. Samuel von Brukenthal
. Istoric: Muzeul Brukenthal
. PREMII
. 195 ani de istorie,
5 ani de branding
. VIDEO CLIP:
BAROC SI ILUMINISM
  .
 
.
branding

În anul 2012, Muzeul Naţional Brukenthal a sărbătorit deopotrivă 195 de ani de istorie (de la deschiderea muzeului pentru public în anul 1817) şi 5 ani de campanie de branding, Brandul Brukenthal fiind primul brand de muzeu din România.

Identitatea unui brand include numele, marca şi aspectul grafic, pe când imaginea de brand constituie reprezentarea mentală a vizitatorului. Noi am unit aceste două aspecte deoarece numele eficiente de brand stabilesc o conexiune între personalitatea brand-ului (percepută de audienţa ţintă) şi produsul sau serviciul cultural pe care îl oferă. Deci, logo-ul instituţiei (înregistrat în 2008) reprezintă faţada Palatului Brukenthal – nucleul Muzeului Naţional Brukenthal de astăzi, iar imaginea de brand este constituită de portretul Baronului Samuel von Brukenthal, ctitorul primului muzeu din România.

Afirmând un brand de identitate în cadrul comunităţii locale şi un brand cultural iconic la nivel naţional şi internaţional, Muzeul Naţional Brukenthal a ales sărbătorirea celor 5 ani de activitate în acest domeniu pentru a constitui evenimentul în România al proiectului Museum Communicator, în cadrul programului Leonardo da Vinci, la care Muzeul Naţional Brukenthal a participat în parteneriat cu Universitatea Sapienza din Roma, Provincia Ragusa, Muzeul Internaţional al Ceramicii Faenza şi Euro Innovanet (Italia), Muzeul de Istorie “Jordan Ivanov” (Bulgaria), OAKE Associates (Marea Britanie) şi Universitatea „Lucian Blaga” din Sibiu.

. .
.